Po zdanym egzaminie - odebranie prawa jazdy

Po zdanym egzaminie państwowym na prawo jazdy przepisy zobowiązują Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego do przesłania w ciągu 3 dni od daty egzaminu kompletu dokumentów do Wydziału komunikacji w Starostwie Powiatowym, zgodnie ze stałym adresem zameldowania.
Pamietaj! Prawo jazdy wydaje za opłatą starosta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania osoby ubiegającej się o nie.
Osoby przynależace do Starostwa Powiatowego w Kłodzku udają się do pokoju nr 8 i dokonują opłaty za wydanie prawa jazdy w wysokości 100,50 zł.
Można także sprawdzić czy prawo jazdy zostało już wyprodukowane klikając w link (przygotuj swój numer PKK, PESEL lub datę urodzenia): info-car. System pokazuje tylko sprawy, które są w trakcie realizacji. Jeśli odebrali Państwo dokument, sprawa zniknie z portalu.
Jak już prawo jazdy zostało wydane, to prosimy o wystawienie opinii (oczywiście pozytywnej) na temat kursu.
Można tego dokonać na dwa sposoby:
- poprzez Facebooka: adept.gajewski - proszę o napisanie tego w prywatnej wiadomości, a my umieścimy to na naszej stronie www
- poprzez Google Plus: +ADEPTSzkołaNaukiJazdyKłodzko
Tymczasem zapraszamy na poczytanie dotychczasowych opinii na temat naszej szkoły w dziale opinie kursantów.
